My favorite Music...

2013. április 1., hétfő

9. fejezet.

Niall ott maradt velem.Hallottam mit mondott.Már fel akart állni amikor kinyögtem.
-Én is szeretlek téged.
Erre egy nagyot mosolygott. Hallottuk ahogy csapódik az ajtó és Lia jön be rajta kézen fogva Isaacet.Nagyon mosolyogtak.Ebből egyből levágtam mi a szitu. 
-Akkor ti most?- kérdezte Niall
-Igen.-felelték egyszerre.

Jó nagyot nevettünk rajta. Lia lenézett  a földre és meglátta a DVD-t.
-Mi?Ti megnéztétek a Felhők fölött 3 méterrel-t nélkülem?!
-Igen ..de nem volt egy hiper szuper mega tuti film..Jó volt de nem nagyon.. -felelte Niall.
-Mi??Még egy ilyen és ide többet be nem teszed a lábad !!-mondta Lia.
-Mondom jó film volt..
- Na  azért..
-Isaac  ,Niall kértek valamit inni?
-Hát nekem hozol egy Colát?
-Persze.-Lia puszit nyomott Isaac szájára.
Ezután nagyon jót beszélgettünk .Végül befutott Louis is. 
-Mi van  itt szerelmesek napja?Mert akkor haza szaladok Eleanor-ért..-mondta Louis.
-Na te miért jöttél?
-Gondoltam leszervezhetnénk a jövőheti party-t.
-Oké.De mi lenne ha azt mondjuk szombatra raknánk?-mondta Isaac.
-Igazad van miért várnánk addig?
-Jó csak mert fel lépne a banda és akkor ezt le kell szervezni.
-Oké.de holnap után már szombat..
-Az nem baj akkor mondjuk hívjunk meg mindenkit e-mail-ben?
-Na ez jó ötlet.Na é s hol legyen?
-Legyen az 1D házban..-vetette fel  Niall.
-Jó legyen..
-Oké!Akkor már csak azt kell megbeszélni hogy ha a fiúknak le kell majd jönni a színpadról akkor mi lesz a zene?
-Majd hívunk egy DJ-t.Na menjünk Isaac holnap suli..Sziasztok!
-Sziasztok...
Na letudtuk a bulit.Ezek után Louis kezdett el beszélgetni velünk.Majd felvetett egy ötletet.
-Nina be kéne mutatni téged a sajtónak....
-Igaza van Louisnak. Te mit gondolsz ?         
                      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése