My favorite Music...

2013. április 10., szerda

16. fejezet

-Ki az?-kérdeztem már egyre idegesebben.
-Szia drága egyetlen Nina. Minek is neveztél?-kérdezte az ismerős hang.
-Válaszolj!Ki vagy te?
Kidugta a fejét a sötét árnyékból. Eleanor.Levert a víz.Mindenki alszik és itt van velem Eleanor.aki Ki tudja mit akar tenni.
-Mi-Mit akarsz?-kérdetem.
-Tudod nem szeretem ha valaki le ribancoz.-vágta rá.
-Mit akarsz tőlem?
-Drágám!Most megfizetsz mindenért!
-Nem tettem ellened semmit!-mondtam idegesen.
-Nem tűnt fel hogy miattad szakítottunk Louis-al?!Hogy tönkre tettél mindent!Mindig minden Louis Tomlinson és húga körül forog!Most szerzek magamnak egy címlap story-t!Louis Tomlinson  kishúga egy betörés áldozata lett!Milyen szomorú is!
-Eleanor te meg a-akarsz öl-ölni?
-Ding-ding!Talált süllyedt!
Eleanor egy pillanat alatt kirántott a zsebéből egy kést.Nekem esett.Próbáltam hárítani de sikerült egy elég mély sebet szereznem a szívem alatt.Már a földön feküdtem .
-Ezt élvezni fogom!-nevetett fel.
Akkor vissza tért Cory mert itt hagyta a táskáját.Ekkora mázlit!Cory a karate és boksz női csapat fekete öves tagja. Azonal Eleanor-nak esett és pillanatok alatt a földre nyomdta mellém.
-Nagyon vérzik!Mentőt kell hívni!-mondta Cory.
Harry hirtelen kómás fejjel lerohant a lépcsőn.
-Nina!Mi történt?
-Eleanor itt volt.. meg akarta ölni..csak éppen jókor értem ide.-mondta Cory.
-Hívj mentőt!Fiúk!-üvöltött fel Harry.
-Mi az Harry?-jöttek le egyenként mikor meglátták a vértócsát ami az én véremből fakadt mindenki lefagyott.
-Istenem!Az a ribanc volt?-kérdezte Zayn.
-Igen!ááááá-egyre jobban fájt.
Zayn oda ment hozzá és egy jókorát bele rúgott.Én ellenzem az erőszakot de ez most megérdemelte Eleanor. Aztán hirtelen minden elhomályosodott.
*******(16 órával később a kórházban)
Felébredtem de nem volt erőm kinyitni a szemem.Éreztem hogy egy kéz az enyém fogta.Később beszélni kezdett hozzám..
-Kérlek Nina!Nem hagyhatsz itt se engem se Liát se Niall-t!Ébredj fel.-ekkor a hangjából megállapítottam hogy Louis az.
-Lo-Louis!
-Nina fent vagy?!-kérdezte.
-Nem csak álmomban beszélek.
Ekkor berontott egy orvos.
-Áhh, Miss Tomlison!Ideje volt már felébrednie!Na az állapota már javult de a sebet már össze vartuk.Jól van Ha holnapig is ilyen marad az állapota nyugodtan haza mehet.De minden esetre 3 hétig nem járhat iskolába.És hetente kötözésre kell járnia!
-Értem.
-Mr.Tomlinson!Kérem 24 órán át figyelje Nina állapotát.Ha ehez szükséges költözzön 3 hétre hozzájuk!
-Jó Dr.úr!
Ezután a doki kiment és magamra hagyott Louissal.
-Louis ,Mi lett Eleanor-al??-kérdeztem aggodalmasan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése