My favorite Music...

2013. április 14., vasárnap

20. fejezet

-Mi??-kérdeztem értetlenül.
-Nem hallotad?
-De hát ti még túl fiatalok vagytok!Lia most múltál el 20 éves!-mondogattam.
-Nina!Nem örülsz?
-Lia még túl fiatal vagy!
-De miért nem örülsz? Hisz te hoztál össze minket!
-Tudom de még csak pár hónapja jártok!
-De az igaz szerelemnek nem kell sok idő.
-De..
-Nincs de Nina! Ha igaz jó barátőm lennél akkor te is boldog lennél!
-Én boldog vagyok!-mondtam mosolyt színlelve.
-Akkor jó!-nyomott puszit az arcomra-Különben is nem haragudhatok a nyoszolyólányomra!
Erre elsikitottam magam.Én leszek a nyoszolyólány!
-Niall pedig Isaac tanúja lesz.
-És a többiek?
-Harry-nek majd Cory lesz a párja,Louis-nak Katrine a többieknek pedig a barátnőjük!
-Harry?
-Én benne vagyok!
Akkor a többiek is befutottak.Elújságoltuk nekik a hírt.Mindenki majd kicsattant az örömtől.
-És mikor lesz?-kérdezte Harry.
-2013 06 24.-én.
-Oké .Addigra meglesz minden.
Mindenki örült.Csak én játszottam meg magam. Lia elment én pedig bementem a szobámba.Sírni kezdtem elég hangosan.A vendékszoba ami 3 hétre az enyém lesz. Liam és Harry szobája közt van. Hirtelen Liam jött be.
-Mi a baj Nina?
-Semmi 
-Akkor az a semmi nagyon megbánthatott.Mi az Nina?
-Lia és Isaac..
-De hát te hoztad őket össze!
-Tudom de egy házzaság komoly dolog.És ők zt hittem hogy majd megunják egymást és szakítanak..de nem így lett..
-Semmi baj Nina ..semmi baj.-megölelt és simogatta a hátam.Majd Lia rontott be a szobámba.
-Nina..-mondta Lia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése