My favorite Music...

2013. április 16., kedd

22. fejezet

Niall ébresztgtő hangjára ébredtem.Olyan kedvesen próbált felébreszteni.
-Nina-mondta Niall majd megpuszilt.
-Fent vagyok..-mondtam álmosan-Miért keltegetsz engem hajnalok hajnalán?
-Hajnalok hajnalán?11 óra!Gyere megyünk a ruhapróbára!Majd táncpróbára.
-Okés.
Éppen fel keltem volna amikor Lia,Cory és Kat tört be a szobámba és sikítozva ugráltak körülöttünk.
-Megyünk!Öltözz föl szépség!-kiabált a fülembe Kat.
-Hát igen Csipkerózsika a hercegeddel együtt mennünk kell!-folytatta Cory.
-Na hölgyem öltözzön ugyanis a limuzinunk elő áll!-nevetettet Lia.
-Jó felöltözök és már mehetünk is.
Fel is kaptam magamra azt a Ruhát ami Niall szeretett rajtam.Ha már táncolni is megyünk miért ne?
Nem autóval mentünk.Sétálva jobb is volt meg amúgy sincs benzin a kocsimban.Harry és Cory nagyon jól elvoltak. Kat és Lou  csak viccelődtek azon hogy Harry fürtjein.De Harry persze nem sértődött meg..Aztán hamar ott voltunk.Bementünk a terembe. Lia és Isaac ott voltak már.  Lia már mutatta is melyik fülkébe kinek kell menni.Minden koszorús lánynak ugyan olyan ruhában kell lenni.A fiúk leültek a kanapéra .Amint be mentünk mind hárman más ruhába öltöztünk.Jók voltunk és nem nézelődtünk máshova.Egyszerre mentünk ki.
                                                                Katrine
                                                                      Én
                                                                           Cory
-Lányok az összes nagyon gyönyörű!Ti mit gondoltok?-mondta Harry.
Mindenki egyet  értett vele.
-De el kell dönteni hogy melyik legyen!Fiúk szavazzatok melyik?-mondta Lia.
-Szerintem legyen Kat-é!-mondta Louis-Gyönyörő benne..
-Az is jó de Cory-é tökéletes!-Hangzott el Harry szájából.
-Egyértelműen Nina ruhája!A többi is nagyon jó..De emberek hazám színe!
-Ti mit gondoltok?
-Hát lányok gyönyörűek vagytok de szerintem legyen Niná-é!
-Én is így döntök amúgy tényleg nagyon jól áll mindenkinek!
-Isaac?-mondta Lia.
-Nekem mindegy ki miben van..az a fontos hogy te az enyém leszel hivatalosan is...-mondta Isaac.
-Ohh,-majd megcsókolta.
-Lányok?
-Zöld-Katrine vágta rá azonnal.
-Szerintem is.-mondta Cory.
-De a kék jobb..-mondtam én.
-Akkor  a zöld.Jó na fiúk menjetek próbáljátok meg a zakókat.Lányok én meg felveszem a ruhámat.Ja és fiúk! 1 óra múlva táncpróba!
-Okés!
Majd Lia bement és pár perc múlva már ki is jött.
-Ez egyszerűen csodálatos!-mondtam majd Lia elpirult.
-Tényleg az.-értettek velem egyett a lányok.
-Akkor ez jó?
-Tökéletes.
-Jó úgy is mindjárt próba..Meghívok mindenkit egy fagyira..
-Juheyyy!
El is mentünk fagyizni de sikerült leennem a fagyival a ruhám..így haza kellett mennem öltözni.De már nem akartam magam kicsípni ezért csak egy sport tánc ruhát kaptam fel..


Már oda is értem a próbára.Ott volt Daniell és Pezz is.Mind a kettővel nagyon jóban vagyok.Na el is kezdtük.Nagyon aranyos házas pár jött be.Ők voltak a tanárok. Ahhoz képest elég fiatalok.

-Na akkor kezdhetjük?-mondta a férfi.
-Először bemutatkozunk drágám!Én Amanda Kurt vagyok!Ő itt a férjem Paul Wasley. Profi páros tánc oktatók vagyunk. Szóval minden nap 2 óra tánc van.Ismerünk titeket Harry.Itt kérlek legyetek nyugottak!
-Okey kezdhetjük!!
El is kezdtük.Természetesen Dani-nak és Liam-nek ment a legjobban.De Pezz és Lia párosainak is nagyon jól ment a keringő.Mi ahogy haladtunk úgy ment. Harry és Cory egyfolytában nevettek de csak halkan.Louis és Katrine meg jó hangosan nevettek.A nagy nevetés közben Louis elesett Kat meg át rajta.Ezen már a komoly tanáraink is nevettek rajtuk.
-Bocs két bal láb két bal kéz...-szabadkozott Louis.
-Semmi baj..de szerencse hogy énekelsz és nem táncolsz...-ezen felnevettek.
-Jó akkor elég lesz mára holnap mindenki a szambára készüljön!
Elindultunk haza. Kat és Louis egyfolytában nevettek.Végre haza értünk.Mindenki nálunk alszik így elkezdtem levenni a müzliket.Elővettem 10 darab tányért és kikészítettem az összes gabonapelyhet.
-Kaja!-kiáltottam fel.
Niall már le is száguldott a lépcsőn leült mellém és töltött a kedvencéből majd tejet öntött rá.Aztán leért Louis és Kat is.Ők leültek egymás mellé és mindenből raktak bele.Majd az egészet tej nélkül kezdték enni.Úgy tűnt versenyeznek.Majd Cory jött le és elbújt mögöttem.
-Mi van?
-Harry kerget.
Akkor Harry előbújt az asztal alól megfogta Cory-t.
-Te vagy a fogó!
-Nem eszünk?Éhes vagyok!
-Oké!Mi kérsz?
-Mondjuk nekem mindegy.
Miután mindenki evett bementünk a nappaliba..
-Játszunk felelsz vagy merszt!-mondta Pezz.
-Oké én pörgetek!-vállaltam magamra.
Sikeresen Harry-t pörgettem ki.
-Felelsz vagy Mersz?
-Felelek!
-Tetszik Cory?
-Ömh..igen..
-Okés te jössz.
-Kat felelsz vagy mersz?
-Merek!
-Csókold meg Louis!
-Mi?? Nem,nem..
-Akkor ki estél!
Akkor Louis fogta magát és megcsókolta Kat-et!
Ekkor én felmentem a szobámba.És megláttam hogy Dave az ablak párkányon áll.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ruhákat raktál be a bejegyzésbe :) Hát igen a tánc tanulás közben Harryék nem tudnak magukon uralkodni :)
    Dave vajon mit akarhat?
    hozd a kövit :)

    VálaszTörlés