My favorite Music...

2013. április 15., hétfő

21. fejezet

-Nina! Én terhes vagyok!-jelentette kis Lia.
-Hogy mi vagy?-kérdeztem ijedten.
-Terhes.4 hetes a baba!-mondta miközben csak egy erőteljes mosolyt villantot rám.
-Úgy-e nem tartjátok meg?
-Mi? Dehogyis nem!Sőt Isaac-el már közös házat is keresünk!
Erre a mondatra össze estem.
"Liam szemszöge"
Amint Nina össze esett nagyon rossz érzés fogott el.Amint felkelt megnyugodtam.
-Nina mi volt ez?-kérdeztem értetlen fejet vágva.
-Nem lehetsz terhes 20 éves vagy!20 éves!!!!-kiabált Nina.
-Nina te nem örülsz neki? Bocs..De ez van!
-Jó bocs Lia!Csak tudod a sok stressz Dave meg a többi miatt.Elfogadlak olyanak amilyen vagy..Szeretlek!
-De mi lesz az esküvővel?-kérdeztem.
-Úgy döntöttünk 2 hét múlva tartjuk meg!Szóval holnap ruha és tánc próba!Ja és készüljetek!
Azzal megfogta a cuccát és puszit nyomott Nina arcára és ki is ment.
-Elfogadod?-kérdeztem.
-Ő olyan mint a testvérem..És ha ezt akarja akkor igen..-mondta és láttam hogy most őszinte a mosolya.
-Okés.
Megbeszéltük.Majd felhívtam Cory-t és Katrine-t hogy jöjjenek át este pizsama partizni, és vidítsák fel Ninát.
"Nina szemszöge"
Kedves volt Liam-től hogy áthívta a lányokat.Mikor ide értek felhívtam őket a szobámba.
-Na lányok az szitu hogy Lia-nak esküvője lesz.És Cory te Harry-vel leszel te pedig Katrine Louissal.Ugye nem baj?
-Ezaz!!! -kiáltott Katrine.
-Neked...-

2 megjegyzés:

  1. Szia megjöttem, bocsi hogy nem komiztam az előző két fejezethez :S
    Meglepett ez a hirtelen esküvő, és tényleg fiatalok még, remélem nem bánják meg :)
    Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  2. Oks!Köszi hogy ilyen szorgalmasan komizol! ♥♥♥Köszi!!Kiraktam kíváncsi vok mit szólsz! ♥

    VálaszTörlés