My favorite Music...

2013. április 17., szerda

25. fejezet

És akkor megláttam hogy anya hív.Felvettem.
-Szia Nina.
-Mit akarsz?
-Oh köszi jól vagyok és te ?
-Nem ezt kérdeztem!
-Ne beszélj velem így az anyád vagyok!
-Igen?És egy igazi jó anya kitagadja a gyerekeit!Ha?
-Tudod a drogozás és a verekedést is el hallgattad előlünk!
Ekkor kikapcsoltam és letiltottam a számot.
-Anya volt?
-Igen..Louis mért ilyen?
-Nem tudom.-szorosan magához ölelt.
Niall is oda jött.
-Gyere menjünk készüljünk a tánc órára.Választottam neked ruhát..-súgta oda Niall.
Felmentem vele és egy csodásan kirakott ruhát láttam.
-Ez tök jó lesz táncolni!-puszit nyomtam Niall arcára.
-Ja el ne felejtsem este Mindenki jön egy partira az 1D házba!!!-kiáltotta el magát Niall.
-Milyen party?
-Hát ez olyan partis patry.
-És Lia?
-Ő is jön csak ő majd nem iszik!
-Oké.
El is indultunk táncolni.Amikor oda értünk Paul és a felesége már várt ránk.Kicsit késtünk..
-Gyerünk emberek!Szambára fel!-mondta Paul.
-Ma is ugyanazzal az emberel lesztek mint tegnap..
-Szóval ma Kat is figyelni fog.-mondta Louis.
Most ez az óra kivételesen kisebb zajjal ment mint a tegnapi és senki sem esett el.Csak Harry sokat röhögött mint midig.Most mindenkinek ment a tánc.Hiszen ez jobban megy mint a keringő...El is indultunk.Mivel 20 00 kor lesz a buli és már 14 00 volt ezért kénytelenek voltunk vásárolni menni.Mindenki új cuccban fog menni.Ezért írány a pláza!El is indultunk választani.Szerencsére cirka 6 óra alatt mindenki vett magának mindent.
                                                                            Én
                                                                           Lia
                                                                              Cory
                                                                         Kat
                

                                                                          Pezz

                                                                Dani
Miután átöltöztünk el is indultunk.Az 1D ház közel van így bármikor oda jutunk a plázából. Már be is értünk mikor megláttuk hogy mi érkeztünk utolsónak.Több száz ember ott tolongott.A pultnál ahol reggel még reggelit készítettem ott most egy bár áll.Mindenki minket figyelt.Louis-ék hamar oda jöttek hozzánk.
"Kat szemszöge"
Miután megérkeztünk megláttam a pultot már inni is akartam valamit.Csak Louis már itt is volt.Az a szempár olyan mint a mennyország képtelenség nem belenézni.
-Szia!-köszöntem jó hangosan mert dübörgött a zene.
-Szia!Nagyon csinos vagy!
-Köszi!Te is nagyon jóképű vagy ebben a ruhában.
-Ohh köszönöm.Várj!Hol van Kevin?
-Nem tudod hol van?Mi van ha jött egy galambcsoport és elvitte drogozni?
-Lehet segítesz félek hogy elvesztem!
-Persze!
-Lehet hogy az emeleten van!
-Nézzük meg.
Mindenhol kerestük azt az átkozott galambot de sehol sem találtuk.Már a pincében voltunk amikor meghallottuk Harry hangját.
-Louis!Kevin mindenkit kóstolgat!
-Mi?Miért Kevin?
-Mért?
-Azt mondja fél olyan lányokkal beszélni akik olyan dögösek mint te..
-Ohh Kevin nyugi!Most én még müzlin élek és még életemben nem ettem galambot!
-Az jó!
-Túl nagy itt a zaj!Gyere menjünk át Niná-ékhoz!-ajánlotta fel.
-Biztos?
-Biztos.
-Akkor jó.-féltem de Louis biztos nem csinálna semmi törvénytelent.
-De nem csinálunk semmi törvénytelent nyugi.
-Te már azzal is megszeged a törvényt hogy ilyen jó képű vagy.-hangzott el a számból.
-Ohh szóval szerinted jóképű vagyok.
-Igen..mármint..ja...
-Ha már te elmondtad akkor én is elmondom hogy te egy szuper sexi lány vagy..akibe totál belezúgtam!
Most ő kapta szája elé a kezét.
-Köszi.Tudod én is beléd estem. De úgy ahogy kell fülig..
Erre ő megcsókolt.
-Tudod szerintem Kevin nem nézhetne ilyesmit.
-Igazad van.Gyere menjünk fel a többiek biztos keresnek már.
Mire fel értünk már egy ember sem volt a buliban. Lekapcsoltam a zenét.Louis keresett egy takarót és felvitte a szobájába.
-Gyere már!
-Hova?A sz-szobádba?
-Ja!Mért a földön akarsz aludni?
-Nem-nem.Megyek már!
Már fel is értünk.Louis szobája maga volt a gyönyörűség.Új bútorok.Tökéletes falak.Minden tökéletes.
-Szép a szobád.
-Köszi.Na gyere!Tegyük el magunkat holnapra!
-Várj én ebbe nem tudok aludni!-mutattam a ruhámra.
-Tessék!-vette le a pólóját.
-Köszi!Mindig is szerettem az Old Spice és izzadság kevert szagát!-mondtam nevetve.
-Bocs!De nagyon meggyőző volt ahogy az a néger pasi magyarázott!És háttal ülte meg a lovat!-erre nagyot nevettünk!
Levettem a ruhám és belebújtam a pólóba.Bevettettem magam Louis mellé.
-Akkor mi most?
-Járunk? Aha.Asszem-erre is elnevettem magam.
El is aludtam.Jó volt érezni ahogy Louis átkarol és úgy aludtunk egészen reggelig..
**MÁSNAP**
Mikor reggel Louis mellett keltem azonnal jó érzés fogott el.De rájöttem hogy nem láthat meg így.Szóval átrohantam Nina szobájába.
-Nina!Nina!-mondogattam.
-Mi van?
-Tudsz kölcsön adni nekem ruhát?
-Persze válassz!CSak csöndben mert még aludni akarok.
Végül sikerült választanom.De ez nem ment csöndben így Nina is válogatott a gardrobjából.Végül Cory is befutott ugyanazzal az indokkal mint én.Mind hárman tudtunk választani.
                                                                              Kat(ÉN)
                                                                              Nina
                                                                                      Cory
-És Cory milyen volt az Este Harry-vel?
-Jó!Olyan sokat röhögtem rajta.
-Okés.És te Kat?
-Asszem járunk.
Nina ekkor kiköpte a tejet a szájából.
-Ezaz!A bátyámnak normális barátnője van!
-És ti Harry-vel?
-Mi is!szerintem
-Huhú!Ezért ma tripla randink lesz!Hallodátok srácok?-kiáltott fel Nina az emeltre.
-Ja!
Szaladt le Harry,Louis és Niall.Mind hárman puszit kaptunk.
-Csinik vagytok!-dícsért minket Harry.
-Ja Harry vettem neked valamit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése