My favorite Music...

2013. április 13., szombat

18. fejezet

Bejött Dave. Azt hittem azon a napon hogy soha többet nem látom majd.Hát ez most megcáfolódott.
-Szia-köszönt mély hangjával ami nem változott.
-Mit keresel itt?-ment rögtön neki Louis. 
-Ninához jöttem nem hozzád!-mondta lekezelően.
-Csak ő nem kar látni téged!-emelte fel a hangját Louis.
-Fiúk menjetek ki egy percre!Megbeszélem vele!-kérleltem őket.
-Gyere Louis-mondta Liam- Kint leszünk.-fejezte be majd kimentek.
Dave közelebb lépett az ágyamhoz.
- Mit keresel itt?-szegeztem hozzá a kérdésemet.
-Azért jöttem mert beszélni akartam veled!
-Nekünk nincs miről beszélnünk!
-Dehogyis nincs!Újra szeretném kezdeni !
-De én nem!            
-Miért?Régen nagyon szerettük egymást!
-Attól hogy régen szerettelek, nem erőltetheted rám hogy újra így érezzek!Az érzelmeim csak az enyémek.Most megtaláltam azt a valakit akit szeret, és mindent megtenne értem.És az ő neve Niall Horan!-válaszoltam.
-Mi?Te találtál valakit??
-Figyelj te hagytál el!Ott hagytál kint a hidegben!Nem érdekeltelek már!Most pedig te nem érdekelsz engem!
-De mi egymásnak vagyunk teremtve!
-Ezt rosszul hiszed!Már nem emlékszel?
"vissza tekintés"
Szakad az eső.Fáztam de tovább vártam Dave-re.Tudtam hogy el fog jönni.
-Dave!Végre azt hittem nem is jössz!-mondtam és megöleltem.
Dave nem viszonozta az ölelést.
-Azért  jöttem mert szakítani akarok!
-Mi?,Miért?
-Nem a te hibád az enyém!-mondta majd arrébb ment.
Követem.Aztán megláttam egy másik lányal!Aznap este nem beszéltem.
"Vissza tekintés vége"
-De emlékeszem!És sajnálom!Bocsáss meg!
-Menj ki!Most!Nekem van barátom !
-Ezt még megbánod!
Azzal Dave kimet.Louis és Niall vissza jöttek.
-Mit akart?-kérdezte aggódva Niall.
-Újra járni akar velem.Megfenyegetett hogy ezt megbánom.
-Semmi baj Nina!-jött oda Louis és megölelt.
-Hol lennék ma nélkületek!-sóhajtottam.
Aztán Paul lépett be.Virágot is hozott.Kedves tőle.Majd ki is ment.Niall elrendelt egy biztonsági őrt mellém.Agyon félt.De azért aranyos kedves.Louis megfogta a kezem. Harry jött be hozzám.
-Ki volt ez a bunkó?
-Senki.
-Na mindegy.
-Nina ugye tudod hogy szeretlek akár a kis húgomat.Úgyhogy mindent elmondhatsz nekem.
-Tudom.
-Szóval akkor ki volt ez?
Szépen elmagyaráztam neki mert nem akartam hogy kérdezősködjön.Ekkor megjelent egy csomó....

2 megjegyzés: