My favorite Music...

2013. április 24., szerda

31. fejezet

"Nina szemszöge"
-Tudom..nagyon fogsz hiányozni...-szipogtam.
Beleborzongtam szoros ölelésébe.Bizsergett a bőröm.Ilyen soha nem volt velem.
-Ne félj.-nyugtatott Niall.
-Nem félek..csak aggódom.
-Miért?Tudod hogy soha nem csalnának meg!
-Nem Lottie miatt.
-Ne aggódj nagy már..lehet hogy tényleg szereti..
-Igazad van..
Ezek után inkább neki álltam sütni.Egy kis szedres pitét akartam csinálni.A lányok elmentek vásárolni. Niall felment a szobájába.Louis  és Liam gitározni mentek.Zayn pedig Pezz-nél volt.Így Harry és én maradtunk a házba és segíteni akart a sütésben.Hát a végére mindent tiszta liszt és szeder volt.Miután Harry nem akart takarítani elmentünk sétálni.
-Hiányozni fogsz ha elmész...-mondta Harry.
-Senki más nem megy bele ilyen mókába.-mondtam.
.Igen.Meg azért is mert mindig mosolyt csalsz az arcomra..
-Tudod mit.. csinálj rólam egy képet és én is csinálok rólad...majd ha nagyon hiányzom majd ránézel és elmosolyodsz.
El is kezdtünk fényképezni.
-Na gyere menjünk!-majd kézen fogott és haza ballagtunk.
Amikor haza értünk elég furcsa látvány tárult szemünk elé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése