My favorite Music...

2013. április 8., hétfő

15. fejezet

-Szia hol voltál?-támadott le Lia.
-Sétáltam.-mondtam .
-Legközelebb ne akkor sétálj mikor a város legnagyobb buliára készülünk!!
-Jó-jó.
-Na Lányok induljunk az 1D házba.-mondta Louis.
El is indultunk.Alig bírom kivárni a bulim. Elkezdtünk díszíteni amikor Niall megérkezett.
-Szia szerelmem.-nyomott egy csókot ajkamra.
-Szia életem.
-Mennyi az idő?-kérdeztem.
-Mindjárt 5 óra.
-Júj, akkor mindjárt itt a pia,a kaja és a torta!-mondtam mosolyogva.
-Oké hugi-jött mögém Louis-Mindjárt kész vagyunk.El se tudom hinni hogy betöltöd a 20.-at. Nyomott egy puszit az arcomra.
-Én se.-válaszoltam.
Ekkor megérkezett a többi fiú is.
-Szia szülinapos!-majd megpuszilt és átadott egy dobozt.
-Harry én ezt nem fogadhatom el.-adtam vissza a dobozt.
-Miért nem?Nem szereted az égszereket?-kérdezte.
-De, szeretem őket.Csak nem a pénzeteket szeretem hanem titeket, és nem akarom hogy pénz-t költsetek rám.Mert én szeretlek titeket.-mondtam.
-Ohh, de azért elfogadhatnád hisz szülinapod van!-mondta Harry.
-Nem, nem.Már ott a kocsi.-Majd megpusziltam Harry-t a jópofa próbálkozásért.
-Akkor csak nézd meg.Kérlek.-könyörgött.
-Jó de akkor sem fogadom el ha mindennél jobban tetszik.
Belenéztem a dobozba és egy gyönyörű nyakláncot láttam.Beleszerettem.
-Oh Harry ez gyönyörű!De akkor sem fogadom el.-de azért még egy puszit kapott érte.
-Itt van a kaja meg a pia és a torta is!-kiáltott Lia.
-Harry gyere segíts!-mondta Liam aki már nyúlt is a wiskey-s dobozokért.
A végére sikerült is bepakolni nekem pedig átöltöznöm amikor megérkeztek az első vendégek.Köztük volt egy fura lány Cortney is.Mi csak Cory-nek szólítjuk.
-Szia!Itt az ajándékod!-jött oda Cory-t.
Kinyitottam és egy nagyon szép festék készlet volt benne.Volt olaj,víz és tempera is benne.ű
-Honnan tudtad?
-Megértés!
-Köszi -és megölelt
Sorra jött a többi vendég is oda adni az ajándékom.Már azon csodálkoztam milyen sok mindenkit meghívtunk.Már éjfél körül járt amikot már sokan leléptek a többi embert pedig kiraktuk.Akkor vettem észre valamit.Kopogás.Tűsarkó kopogás.
-ki az?
-Hahó Ki az?-kérdeztem egyre idegesebben.
Akkor megláttam hogy nem más mint..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése