My favorite Music...

2013. április 1., hétfő

8. fejezet

Siettem haza Lia-hoz.Csak arra nem számítottam amit láttam. Lia azzal a sznob,idegesítő,idiótával smárolt aki mellé ültették.
-Lia!!!Te mit csinálsz?!
Nina..Te már itthon vagy?
-Mért nem úgy tűnik?-ordítottam rá.
-Nyugi már!!-próbált elhallgattatni az a sznob.
-Mi a bajod!Különben is te mit keresel itt takarodj el innen!-tessékeltem ki  az bunkót.
Mikor végre kitoltam az ajtót Lia felé fordultam aki idegesen nézett rám.
-Ezt most miért kellett?-kérdezte dühöngve .
-Tudni akarod miért? Kérlek szépen azért drága Lia mert van valaki aki fülig szerelmes beléd és te ezért a bunkóért elveszítenéd Isaac-et!Pedig ő beléd esett, te pedig észre sem veted!-oktattam ki gyorsan és órdítva.
-Tényleg?-vörösödött el Lia.
-Neked eddig is tetszett Isaac?-kérdeztem értetlenül.
-Hát igen...
-Akkor bocs hogy ordítottam veled.De miért volt itt az a bunkó?
-Ő mondjuk úgy "cukorportló" volt.-fura volt de értettem mit mondott.
-Na akkor csípd ki magad csajszi!Megyünk és elcsábítjuk a lovagod!
Lia erre csak mosolygott egyett és elindultunk ruhát keresni. Lia szekrényében nem találtunk "semmit".Úgyhogy ezt adtam kölcsön neki, én pedig Niall kedvéért kicsíptem magam.

Kikísértem Liát a kapuig ,én pedig felhívtam Niall-t.
----------------
-Szia-köszöntem.
-Hello baba.
-Nem tudnál most átjönni egy kicsit?
-De már megyek is.És milyen az új kocsi?
-Basszus, a kocsi.-ekkor jutott eszembe hogy nem mondtam meg Liának hogy megkaptam.
-Baj van vele?
-Nem dehogy csak elfelejtettem megmutatni Liának.
-Oké értem na akkor indulok.Majd találkozunk nemsokára.Szia baba.
-Szia.
---------------
Kint vártam a kapuban Niall-t.nem sok 10 perc alatt ott is volt.
-Mondanám hogy gyönyörű de több vagy annál .-jelentette ki.
-Köszi-elvörösödtem.
-Na menjünk be nehogy megfázz nekem.
-Menjünk.
Bent Niall körbenézett és  megakadt a szeme egy DVD-n.A felhők fölött 3 méterrel.Eredeti példány ez a kedvenc  filmem.
-Ezt még nem láttam.-mondta Niall.
-És meg akarod nézni? 
-Hát milyen ez a film?-kérdezte.
-Nagyon jó ez a kedvenc filmem.
-Akkor megnézzük.
-Jó te rakd be a DVD lejátszóba én addig csinálok valami rágcsálni  valót.Asszem van még egy kis pizzám.
Beraktam melegedni a pizzát.Hamar megmelegedett  így bevittem két nagy pohár cola kíséretében..
-Na kezdhetjük? -kérdezte Niall .
-Persze.
Na el is indult a film.Ez a kedvenc filmem de még mindig sírok rajta.Hát  a végén el is bőgtem magam. Niall pedig  megcsókolt. Tovább néztük én pedig egyre inkább sírtam.Végre vége lett én pedig abbahagytam a sírást.Niallel nem tudtunk felállni.De nem is akartunk.A csöndben beszélgettünk. Niall  a 
végére elénekelte nekem a Little Things-ből a szólóját.Megcsókolt nekem pedig sikerült elaludnom.De éreztem hogy Niall apró kis csókokat nyom arcomra.
-Szeretlek.-jelentette ki Niall.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése