My favorite Music...

2013. április 16., kedd

24. fejezet

Mielőtt a fiúk elindították a kocsit sikerült felkelnem.
-Ne!Fiúk nem kell.Csak sokkot kaptam.-magyaráztam.
-Biztos nincs semmi bajod?-jött oda Niall.
-Igen.
Megcsókoltam.Louis jött oda hozzám és oda adott egy pohár vizet.Gyorsan meg is ittam.Köszi hogy segítetek.
-Ugyan m,ár tudod hogy mind szeretünk téged!-mondta Pezz majd megölelt.
-Jó.Mivel semmi bajom azon gondolkodtam hogy vehetnénk közös nász ajándékot Isaac-éknek nem?-vetettem fel az ötletet.
-Ez jó ötlet.De mit?-kérdezte Kat.
-Hát mondjuk egy kocsit!-mondta Cory.
-Ez jó de milyet?-kérdezte Harry.
-Mondjuk egy zöldet.-mondtam.
-Na menjünk aludni fáradt vagyok.-mondtam majd Niall-t magam után húzva bementem a szobájába.
-Baj ha itt alszok?
-Dehogy is!Hogy mondhatsz ilyen hülyeséget?
-Oké de Niall akkor aludjunk mert nagyon álmos vagyok.
Niall mellé feküdtem ő közben simogatott.Hamar elaludtam.
**********
Reggel vigyorogva keltem elfelejtve hogy szőrnyű volt az este.  Niall még elaludt mellettem.Olyan aranyos volt nem volt szívem felkelteni.Csak néztem majd az arcát kezdtem simogatni.
-Ilyen érdekes lennék?
-Nem csak csodálatos-mosolyogtam.
Ránéztem az órára még csak 7 26 volt.
-Gyere menjünk le!Csinálok palacsintát!
-Már mehetünk is!
-Várj már még öltözz fel! én is átöltözök!
-Okés de én itt öltötzök!
-Én is.
El is kezdtünk öltözni.Niall felkapta azt ami legközelebb volt a szekrényében.Ln pedig gondosan kiválogattam hogy mit vegyek fel.

Lementem és elkezdtem a palacsintát.Niall is segíteni akart de annak az lett a vége hogy tésztás lett a cipője.Nina telefon!
Meglepődtem mikor láttam hogy ..... hív

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése