My favorite Music...

2013. április 4., csütörtök

12. fejezet

Ekkor Harry nem várd módon befutott az  ruhát letépte rólam és Lia-ról .Aztán gyorsan megfogta a ruhákat és eldobta őket.
-Harry!Add vissza!!-kiabáltam vele. 
-Jó!Egy feltétellel!Ha kapok  egy puszit!Na?
-Jó kapsz puszit.
Mind ketten adtunk puszit neki.Mikor bejött Niall ő is kért. Harry meg le akarta fotózni. Én úgy döntöttem hogy megadom Niall-nek amit kért.Oda hajoltam felé de ő megfordította fejét és csók lett belőle.
-Niall!!
-Mi a baj?Ne hogy azt mond hogy nem élvezted!
-Na jó.-még egy csókot nyomtam az ajkára.
-Na gyere mi felmegyünk.-mondta Niall.
-Én nem tiltakozok.-mondtam puszit dobva a fiúk felé .
Fent Niall-el beszélgettünk.Aztán csókolóztunk.Egyre hevesebben.Csak arra nem számítottunk hogy Louis betöri az ajtót és közénk fekszik.
-Nem,nem húgi.Nem nem.-mondta Louis.
-Köszi haver..-mondta Niall.
-Louis!!Itt van El! 
-Már megint.-sóhajtottam.
Louis már rohant is ajtót nyitni így nem hallotta mit mondtam.
-Miért,nem kedveled El-t?
-Hát mikor Louis össze jött vele ahányszor nálunk volt mindig lekezelőn és anyáskodón viselkedett velem.Soha nem mehettem Louis-sal bulizni ha El  ott volt.-meséltem Niall-nek.
-Na gyere ki.Nehogy feltűnjön valami Louis-nak.
-Oké.
Amint kiértünk megláttam El-t.Soha sem kedvelt engem.Mindig úgy beszélt velem mintha a seggéből rángatott volna elő...De Miss Calder a konyhámban volt.

-Oh, szia Nina.-köszönt El.
-Hello.-köszöntem vissza.
-Milt van itt ilyen kupi?Mármint amikor Kínában jártam tanultam egy furcsa dolgot a Feng Shui-t és az egész berendezés gátolja ezt.Át kéne rendezni.-Mondta El.Közben pedig el kezdte tolni a kanapét a másik irányba.
-Ne El tudod ezt a barátaimmal rendeztük be és szerintem ez így pont jó.-mondtam megszeppenve.
-De  nem érted amit az előbb mondtam?Nem jó mert a Feng Shui nem jó így.
-Akkor sem szeretném átrendezni.
-De hát a Feng Shui..
-El ha nem akarja akkor nem!Amúgy én sem hiszek ebben a Feng Shui dologban...
-De..
-Nincs de El-mondta Louis-Ha Nina így akarja akkor így is lesz.
-Jó de inkább menjünk Loui!Nem bírok tovább ilyen negatív  és elítélő energiát sugárzó környezetben lenni!-mondta El és kiviharzott.
-Bocs skacok!De..Mennem kell !-mondta miközben a fejemre nyomott egy puszit.
-Semmi baj majd írj!Szeretlek.-mondtam neki.
-Én is téged.
Aztán Louis lelépett.Zayn elkezdett szitkozódni.
-Ezt nem hiszem el!Most komolyan ezért a hisztérika miatt aki  csak nyavajog Louis egyfolytában lelép!"Csináljuk ezt!Csináljuk azt!A Feng Shui-nak ez nem felel meg!"-imitálta El-t.
-Igazad van Zayn.El csak ezt tudj hajtani.-folytatta Harry.
-Fiúk !Fiúk!Itt van ..
-Ne Nina hagyd..Most nincs igazuk a többieknek?-Mondta Niall.
-Ti is láttátok hogy hogy beszélt Ninával?-folytatta Liam.
-Fiúk!Fiúk!
-Nina te mondtad hogy nem kedveled El-t.Akkor most mért szólsz ránk?-kérdezte Zayn.
-Csak azért mert El itt áll az ajtóban!
Egyszerre fordultak meg mire El megszólalt.
-Gyerünk folytassátok csak!Mi lesz?-mondta El,  majd kiviharzott. 
"Louis Szemszöge"
Amikor megláttam El-t a kabátja nélkül duzzogni.
-Mi van El?Össze kenték a  kabátod?-kérdezte flegmán.
-Persze igen Tomlinson!?
-Mi a bajod Újfent?
-Csak az hogy a bandád utál a húgoddal együtt!
-Mi?Honnan szedted ezt?
-Hallottam!Tudod mit?!Te többet foglalkozol azzal a rohad bandáddal mint velem!Elhanyagolsz!
-Mi??
-Válassz Tomlinson!Ők vagy én?
-Mi? Te választásra kényszerítesz?! -kiabáltam rá.
-Igen!Ők vagy én?
-Tudod mit Eleanor!Őket választom!Aztán vissza mentem a házhoz!
-Tomlinson!Ha most elmész engem ne keress többet!
-Akkor erre mérget vehetsz!Ezt veheted szakításnak is!
Majd beviharoztam a házba.A banda minden tagja csillogó szemekkel nézett rám. Nina pedig már sírt.
-L-l-louis   telefonált anya-nyögte ki bőgve Nina miközben értetlenül néztem rá..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése