My favorite Music...

2013. április 28., vasárnap

32. fejezet

"2 nappal később az esküvő napján Nina szemszöge"
Jó korán keltem. Niall ott feküdt mellettem azonnal felkeltettem majd lerohantunk a lépcsőn.Már mindenki lent volt kivéve minket.
-Na végre!Lia már 10x hívott!-kiáltott Kat.
-Jó!Öltözöm és indulhatunk.
Hamar magamra kaptam az előkelő kategóriájú rövid ruhám és egy kis táskát.Niall is felöltözött.Így indulásra kész lettünk.A kocsival kb 160-al mentünk.A fiúk öltönyei már megérkeztek ahogy a többi ruha is.De szerencsére a  helyszín egy közeli bálterem volt.Hamar oda értünk.
Mikor oda értünk Lia már vezetett is minket az öltözőbe.A ruhánk könnyen felvehető.Hamar belebújtam a zöld ruhába.Miután Cory és Kat is felvette mentünk Lia nagy habos-babos ruháját felsegíteni rá.
-Lia!Ez nem akar rád menni!-kiabált Kat nagy nevetés közepette.
-Ne nevess!Segíts!-kiabált Lia.
Végre sikerült ráadni.Aztán mehettünk  megcsinálni a hajunkat.A fodrásznak elvileg 8 30-ra itt kellett volna lennie.Sajna tíz perc késéssel is de megérkezett a nő.Lia-hoz sietett leültette egy székbe,hogy ne legyen koszos a ruhája egy óriási plédet csavart a ruha köré.Sajna nem tudtam tovább arra figyelni mert a mi fodrászunk megérkezett.2 nő és egy pasi.Mindannyian vér profik voltak.A pasi jött oda és a hajamat kezdte el csinálni.Cirka fél óra alatt sikerült is megcsinálnia a kontyom.A többiek is majdnem velem együtt lettek kész.
Éppen hogy csak belepillantani volt idő a tükörbe mert rohanhattunk át a sminkeshez.Itt négy nő várt ránk.Gyorsan belehajtottak minket egy székbe és mint a fodrásznál itt is bebugyoláltak minket.Neki is álltak a sminkeléshez.Az enyém nagyon értette a dolgát.Alig 10 perc kellett neki és össze is rittyentette a tökéletes sminkem.Mondjuk nem volt egy túl nehéz smink amit rám kellett raknia.A többieknek még 5 perc minimum kellett így én addig csodáltam a tökéletes összhatást a tükörben.Mikor a lányok is végeztek átmentünk az öltözőbe.Én,Kat és Cory Lia szépségében gyönyörködtünk.
-Gyönyörű vagy!-sóhajtottam.
-Mi a baj?-kérdezte és hallott hangomban egy kis szomorúságot.
-Többet nem lesz szükséged a pasizási tanácsaimra...
-Nyugi..
Ekkor már volt 9 óra.Az esküvő elég korán 10-kor kezdődik majd. Kb fél óra múlva indul a nászmenet.Addig a lányokkal pihenhettünk egy kicsit.Pihenhettünk volna ha Harry,Niall és Louis be nem jönnek.
-Gyönyörűek vagytok!-kiáltott Harry.
-Köszönjük.Nem láttátok Isaac-et?-kérdezte Lia.
-Kint vár..a szülei már itt vannak.
A beszélgetéssel hamar elment az a "pihenő idő" és már itt volt a nászmenet.
Már hívtak is minket. Lia egy nagy levegőt vett és elindult mögötte jött az 5 kis koszorúslánya.Én,Kat,Cory,Danielle és Perrie.El is indultunk a templom felé.Elég messze volt.Hisz mi a belvárosban laktunk és a templom elég messze volt.Sétálás közben egyre mélyebb levegőket kellett vennem.Azon izgultam hogy Dave tervezi-e tönkre tenni az esküvőt.Amint láttam ezt Niall is észre vette.
-Ne félj!Nem lesz semmi baj!Higgy nekem!-nyugtatott meg.
-Rendben.
Nagy nehezen de oda értünk.Már mindenki bement . Lia és koszorúslányai(Mi) elvonultunk.
-Még pár perc.-mondta Kat.
-Mi??-kérdezte Lia.
-Nyugi Lia..nem lesz semmi gond-mondta Danielle.
-Igaza van ne félj...-folytatta Perrie.
Ekkor valaki kopogott. Lia Bátyja volt az.
-Itt az idő hugi..
Majd Elindultunk Ki.Meghallottuk a  bevonuló zenét.Indultunk is. Lia és bátyja elöl szépen lassan vonultak.És és Kat jöttünk mögöttük és virágokat dobáltunk. Mögöttünk Cory és Dani jött.Hátul pedig Pezz zárta a sort.Beértünk a várt helyre. Niall csak engem nézett.Mindenki egy ilyen nézést vetett párjára.Észre sem vettem hogy a pap már ott tart hogy"És Te Isaac Down szeretnéd-e házastársul fogadni Lia Hermeldet?"
A válasz természetesen igen volt.Megcsókolhatták egymást.Eree mindenki tapsolni kezdett bár nem tudom hogy megszokott-e az ilyesmi.Így hát Dave eddig nem csinált semmit.Ez kicsit megnyugtatott. A templomhoz közel van a z bálterem amit aznap este kibéreltünk.Újabb dolog amin rághatom magam.A tánc. is.A keringő és a szamba. Lia bátyja elmondta  a köszöntőt és jó kívánságait majd megnyitó táncot jelentette be.Beáltunk Niall-el a megbeszélt helyre.Jobbra mellettünk Louis és Kat,balra pedig Harry és Cory.A többiek mögöttünk.A pár pedig középen.Indult a zene. Elkeztünk a táncot.Mindenki profin csinálta.A keringőt Paul és Amanda nagy mosollyal az arcukon nézték.Ott álltak az első sorban és figyeltek.Majd mikor abba maradt akkor tapsot kaptunk mint még soha.Jött a szamba.Erre egy kis pörgősebb zene jött.Ez kicsitt bénábban sikeredett ugyanis Niallel kihagytunk egy lépést de úgy tűnt nem vette észre senki.A végén Mindenki leült az asztalához.Hozták a három fogásos vacsorából az elsőt.tenger csümölcsei. Ezzel elég hadilábon álltam ezért mikor Niall végzett az övével tányért cseréltünk.A főétel egy kimondottan finom báránysült volt tört burgonyával rizzsel,és különböző köretekkel.Ezt sem sikerült egészen megennem pedig nagyon finom volt.Így Niall megint majdnem dupla adagot kapott.Ezt már Kat és Harry is kiszúrta így nevethettek egy jót.A desszert pedig Tiramisu volt.Ez az egyik kedvencem volt.Így ebből Niall nem kapott.Miután ezzel végeztünk a fiúknak fel kellett menniük a szimpadra és énekelni.Büszkén figyeltem ahogy Niall a Little Thigs-ből énekli a szólóját és közben végig engem nézett.Majd érzelmesebbnél érzelmesebb dalokat énekeltek.Végül egy újabb banda ment fel.Ők az este hátralévő részéig énekelte.A zenére Louis és Kat elég jól kezdtek táncolni.Én és Niall csak figyeltük őket amig Louis hozta a formáját és el nem esett.Először nevettem majd megláttam hogy vérzik az orra és a szája.Kat nagyon megilyedt.Niall elment mellőlem mert paul hívta.Én és Harry mentünk be vele egy szobába.Elővettem egy zsepit.
-Louis ezt hogy csináltad?-kérdeztem egyre inkább elmúló vérző orrát törölgetni.
-Nem tudom..
-Harry hoznál egy rongyot?
-Ja.
-És ha már arra jársz hozz már valami erőset inni!
-Értem szóval egy rongy meg egy erős pia.Mindjárt jövök.
Harry hamar vissza ért a rongyal és egy üveg wiskey-t is hozott magával.Mikor végre sikerült elállítanom a vérzést addigra Louis kiürítette az üveget.nem tudom hogy csinálta de nem történt semmi vele.pedig nem volt egy könnyű ital amit ivott.Vissza mentünk a terembe.Niall már égen földön keresett.Lia és Isaac nagyon élvezték a bulit.Teltek múltak az órák és már hajnali négy felé járt az idő.Már csak mi voltunk ott.Mindenki jól berúgott és így nagyon nehéz volt haza jutni.Ugyanis 4 taxit kellett hívni hogy mindenki kényelmesen elférjen.Mikor végre haza értünk ledobtam a cuccaim a földre.Ledőltem aludni.
"Másnap reggel"
A telefonom villogására keltem.Üzenetem érkezett
Üzenete érkezett!
Feladó: Lia
Üzenet:Mi az Ninus?Nem hiányzik a barátosnéd?Ha szeretnéd látni gyere este az erdőbe!EGYEDÜL!Ha nem akarod hogy baja esen egyedül gyere! kor az öreg tölgynél!
Egyedül voltam fenn és legszívesebben órdítottam volna...Nem tudom mit tegyek.Szóljak Niall-nek?-mondtam magamban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése