My favorite Music...

2013. április 14., vasárnap

19. fejezet

Megjelent egy csomó újságíró és riporter.Kiabáltak és többször is megpróbáltak fényképezni.Egyiküknek sikerült is.Nagyon zavaró volt a beszűrődő vaku.
-Dave miatt van ez az egész.-mondtam halkan Louis-nak.
-Nyugi  több mindent túl éltünk már nem  ez lesz sem az első sem az utolsó.-nyugtatott Niall.
Kint hallottam ahogy Paul próbálja kitessékelni a média embereit.
-Mi van akkor ha Dave-nek több ilyen ötlete is van?-kérdeztem nyugtalanul.
-Elintézzük-Mondta Liam.
Ő mindig meg tudott nyugtatni.ők 4 -en olyanok mint a bátyáim lennének.Kivétel Niall-t mert ő életem  szerelme.
-Nem mehet ne ki Cory és  nem rúghatná szét a hátsójukat?-vetette fel az ötletet Katrine.
-Figyelj , Harry-vel ez előtt voltunk a lakásodon és hoztunk rendes  ruhát.Vedd fel és haza is viszünk jó?-mondta Zayn.
-Oké.-helyeseltem.
Át is öltöztem.Elég ünnepélyesnek tűntem a ruhámban de hát Harry-ék válogattak..Ezt vettem fel.
De  hát legalább jól mutattam .Na mindegy elkértem Katrine sminkészletét.Midig nála van.Szóval Lia megcsinálta a hajam és mehettünk is.Az újságírók leléptek így simán kimehettünk.Elég zavaró volt hogy szoros volt rám az a ruha amibe eddig 2x belefértem, a kötés miatt.Az úton Harry és Zayn közt ültem akik egyfolytában nevettetek.Louis és Niall elmentek valami fontos dolguk volt. Liam Daniell-hez ment így Lia vitt haza. Isaac út közben ült be.Mire az 1D házhoz értünk már teljesen lefárasztott az a két hülye. Lia elment nekem 3 hétre való ruháért.Így otthon voltam Zayn-ékkel. Harry rögtön levágódott a kanapéra Zayn pedig a fürdőbe vette az irányt.Én leültem Harry mellé és beszélgetni kezdtünk.
-Nekem soha nem lesz olyan jó barátnőm mint te vagy Nina.-sóhajtott Harry.
-Ne beszélj hülyeséget!Te egy helyes tehetséges srác vagy.A humorod is 1-ső osztályú.Hidd el megtalálod majd azt a lányt akivel le fogod élni az életed.
-Köszi, de te kivételes vagy.Nincsenek előítéleteid.Mindenkivel jól kijössz aki nem ellenszenves.Segítőkész és gyönyörű lány vagy.Én meg egy hülye idióta vagyok!-mondta Harry.
-Harry ne ídegesíts fel!Te egy írtó jó srác vagy!
-Biztos vagy benne?-kérdezte csillogó szemekkel.
-Mérget vehetsz rá !
Erősen  megölelt.Eléggé fájt de aranyos gesztus volt tőle.
-Nina!!Isaac és én össze fogunk házasodni !-jött be Lia könnyes szemmel.
-Hogy mi van?-kérdeztem meglepődve.
-Ezt nézd!
Mutatta meg gyűrűjét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése