My favorite Music...

2013. április 18., csütörtök

27. fejezet

Azt hittem sokkot kapok mikor megláttam hogy mi van a címlapon.

Louis Tomlinson húga súlyos betegség miatt kórházban van! Névtelen beküldő.

-Dave!Mindent tönkre tesz!-majd oda rohantam a srácokhoz.
-Louis!Ezt nézd!-mutattam Louis-nak az újságcikket.
-Nina!Ez csak egy lap.Te nem vagy beteg és ez a legfontosabb.
-Igen Nina ne törődj ilyesmi hülye újságosokkal. -súgta a fülembe Niall.
-Igazatok van.Csak elrontom a hangulatot.-szabadkoztam.
-Semmi baj.Úgy gondoltuk ha már gyakoroljuk a táncot akkor itt is táncolhatnánk nem?
-D.És mi lesz ha megérkezik a többi ember?-kérdeztem értetlenül.
-Nem jön több ember csak mi leszünk.-mondta Harry.
Az este további részében táncoltunk.Jó sokat.Aztán sokat beszéltünk.De innen is haza kellett mennünk.Pedig ha minden napom ilyen lenne az ..az csodás lenne.
"Cory szemszöge"
Mikor haza értünk Harry már nem bírt magával.Úgy viselkedett mint egy elmeháborodott.Rohangált és nem hagyta békén Kevint. Elvette a karkötőm és játszani kezdett vele.A többiek megunták így elmentek aludni.Így csak ketten maradtunk Harry-vel.Harry levágódott mellém a kanapén.
-Ohh hello szépséges hölgy.Mi járatban?
-Ohh maga jóképű daliás lovag!Most hogy így megkérdi még én sem tudom.
Harry nem bírta tovább és hangosan felnevetett.
-Van kedved inni valamit?
-Ja.Csinálsz is vagy csak kérdezted?
-Csinálok!Itt várj!
Majd kiviharzott a konyhába.Olyan gyorsan szedte a  lábát hogy alig tudtam követni.Pár perc múlva már vissza is jött két vöröses-narancssárgás üdítővel a kezében.
-Ohh köszi.
-Nincs mit.
Ekkor oda dörgölőzött a lábunkhoz Destini. Istenem az a cica olyan édi!♥
-Ohh szia te kis aranyos!-tette le üdítőjét Harry és kezébe vette a kis szőrpamacsot.Én is letettem a piám és Harry mellé bújtam.Eléggé fázni kezdtem és nagyon álmos voltam.Nagyokat ásítottam és dideregtem is egy kicsit.
-Gyere!Látom fáradt vagy meg fázol..Gyere!
-Nem kell..Eleszek itt a kanapén!
-Nem hagyhatom hogy itt aludj!Gyere!
-Nem!-kiöltöttem rá a nyelvem.
-Hát akkor kénytelen leszek erőszakhoz folyamodni!-majd felkapott és felvitt a lépcsőn.Nem akartam sikítani mert a többiek már rég aludtak.Harry hamar felért a szobájába és feldobott az ágyra.
-Harry!Lemegyek átöltözni!
-Jó de ha nem jössz vissza kimegyek és te annak nem fogsz örülni!-fenyegetett Harry.
-Oké!!
Gyorsan bele bújtam a pizsimbe.
Mire vissza értem Harry durcisan feküdt az ágyon.
-Mi a baj Hazz?
-Már 6 perce és 21 másodperce várok!
-Bocsi!!
-Csak akkor bocsájtok meg ha adsz egy csókot!
-Jól van!
Oda hajoltam és adtam neki egy cuppanóst.Mire abba hagytam nagy vigyor jött az arcára.
-Na aludjunk.-mondtam végszónak.
-Jó éjt.-hajölt közel a göndör adott egy puszit és befeküdt mellém.
Harry miközben aludni akartam átölelte a derekam és így aludt el.
"Harry szemszöge"
Miközben sikerült átfognom Cory derekát halottam ahogy azért szitkozódik mert nem tud aludni.Én úgy csináltam mintha aludnék.Hallottam ahogy beszél.
-Most úgy is alszik elmondom neki.Úgy nem tud olyan szarul esni nekem mikor nem-et vág rá.
Már ott "imádkoztam" hogy mondja már ki.
-Harry én szerelmes vagyok beléd.Tudom hogy te nem de akkor is.Tudom hogy csak egy újabb trófea vagyok számodra de kérlek döntsd el hogy mit akarsz!
-Tudom hogy mit akarok!Téged!-súgtam oda a fülébe.
Cory felsikoltott.
-Nyugi!
-Te hallotad mit mondtam?
-Igen!De Cory én most érzek először úgy hogy lepkék repkednek a gyomromban!És ezt te váltottad ki!
-Tényleg-kérdezte bizonytalanul Cory.
-Igen.-majd megcsókoltam olyan szenvedélyesen ahogy csak tudtam.
**Reggel**
"Cory szemszöge"
Az este nagyon jó volt Harry-vel.De tudtam hogy fel kell kelnem felöltözni nem akarom hogy úgy lásson mint egy idegroncsot.
El is kezdet felvenni azt amit magammal hoztam.
Utánam Harry jött le.A hangos nevetéssel sikeresen felkeltettük a többi embert is .Nina jött le elég zaklatottan nézett ki..

1 megjegyzés: