My favorite Music...

2013. április 23., kedd

30. fejezet

"Niall szemszöge"
-Ez most mi volt?-kérdeztem értetlenül .
-Lottie azzal az a ..áh nem is tudom mit mondjak rá..-folytatta Harry.
-Figyeljetek.Lehet hogy veszélyes..de mi van  ha Lottie miatt békén hagy minket.-kérdezte Cory.
-Ő nem olyan..-mondta Nina.
-Jó ez az ő dolga...-mondta Liam-féltjük de ti is pontosan jól tudjátok hogy a szerelemnek útjába nem állhatunk.Ekkor valaki csöngetett. Lia volt az.Kirohantam hozzá.
-Szia!Hát te?-kérdeztem miközben zsebemből elő vettem a kapukulcsot.
-Szia!Meghoztam Nina levelét.-mondta.
Nem tudtam milyen levél az de nem kérdeztem úgy is magán ügy.
Beértünk, Lia mindenkit végig ölelgetett aztán Niná-hoz fordult.Miközben megfordult a kék rövid ruhája megpördült.Cipője ugyanilyen azúr kék színű volt.Szőke haja is belelebbent.
-Megérkezett a leveled.
-Úristen!!Nem vettek fel ugye?-kérdezte és fülig érő mosolya eltűnt.
-Hát..tévedsz!Felvettek csajszi!!
-Mi??Istenem!!-könnyek gyűltek a szemébe.
-Na gratulálok..viszont mennem kell.Ne felejtsétek el azt sem hogy jövő héten esküvő!!
 -Okés szia.
Nem kísértem ki.Azon gondolkodtam hogy hova vették fel Niná-t.
-Hova vettek fel Nina?-kérdeztem komoly hangnemben.
-Hát..ez egy művészeti két hónapos program.Már rég spóroltam rá..és most felvettek.
-És mikor kell menned?
-Nem sokára.Konkrétan jövőhét szombaton. 
-Értem.  De akkor pont nem érsz haza a turné kezdetére..
-Mi?Megint egy turné?
-Sajnálom..de nem tehetek semmit.
Szorosan magamhoz szorítottam.
-Jövő héten fel kell tennem életem szerelmét és nem látom majd 5 hónapig..ahogy te se látsz majd engem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése