My favorite Music...

2013. április 12., péntek

17. fejezet

Amint ezt kimondtam Louis nem válaszolt csak komoly tekintettel nézett rám.Ebből már tudtam hogy meghalt..
-Megérdemelte..-mondta Louis.
-Ne mondj ilyet!!Egy ember sem érdemel halált!!!
-De..-ekkor sírva fakadtam .
Ekkor belépett az Orvos és kitessékelte Louis-t majd valami nyugtató hatású gyógyszert kaptam.Ekkor az ajtón keresztül is hallottam mit mondott az orvos.
-Mr. Tomlinson!Kérem most Nina a sokk utóhatásait éli.Legyen nyugodt és próbálja Nina szempontjából nézni a dolgot.Kérem 3 héten keresztül vigyázzon rá.
-Értem.
Akkor megérkeztek a többiek.Meglepő módon Katrine és Cory hangját is hallottam.Az orvos mindenkit be engedett. Lia és Niall leültek mellém. Lia a fejem simogatta Niall pedig a kezem fogta.Louis most távol állt.Harry és Zayn pedig próbáltak nevettetni .Liam pedig az orvosi papírokat nézte.Egyszer csak Harry felnevetett valamin.
Olyan vicces volt hogy én is nevetni kezdtem rajta.Aztán Louis közölt valamit.
-Fiúk Nina 3 hétre hozzánk költözik! 
-Oké.
-Amíg mi Niallell és Liam-el nem leszünk itthon Harry és Zayn fog téged gondozni.
-Ez már rosszul kezdődik...-mondtam magamban.
Ekkor váratlan vendéget kaptam...

2 megjegyzés:

  1. Szia végre neki ültem és elolvastam . Tetszik a történet :) És ne bánkódj majd lesznek olvasóid is :) Hirdesd a blogod ahol csak tudod :) puszi

    VálaszTörlés
  2. Köszi Szilvi de nélküled se menne ilyen jól!Köszi! ♥♥

    VálaszTörlés