My favorite Music...

2013. április 18., csütörtök

26. fejezet

"Nina szemszöge"
És akkor előkaptam a szatyromból egy kis cicát.
-Ő itt Destini!És ő a tied.
-Jajj de aranyos.-Harry azonnal kikapta a kezemből és cirógatni kezdte-Köszi Nina.-majd puszit nyomott az arcomra.
-Nagyon cuki!-mondta Cory.
-Hát Cory ő a mi közös kis Destinink!
-Milyen fajta?-kérdezte Niall.
-Házi macska.A menhelyről hoztam.-mutogatta Destinire aki egy kis hófehér cica volt.
-Tényleg?-érdeklődött Liam.
-Igen.
De viszont ma is megyünk táncpróbára emberek!Ja lányok ma megyünk kinézni a csokrot és a menyecske ruhám!
-Oké!
El is indultunk öltözni.Úgy döntöttünk mivel a keringő nem megy magassarkúban ezért ma sport ruhát veszünk fel.Mivel nekem van egy csomó a lányok is ezt vettek fel.Mivel ma egyig tart a próba ezért Kettőkor megyünk ebédelni.A gardróbom tele van ilyen ruhákkal.
                                                                                 Én
                                                                     Kat
                                                                           Cory.
-Harry!-kiáltott fel Cory lefele menet.
-Mi az Cory?-kérdezte Harry felfelé tekintve.
-Hol van karkötőm?Tegnap fogócska közben elvetted!
-Tudom!Csak egy csókért cserében kapod vissza!
Cory közelebb ment és végre hajtotta a parancsot.
-Ígéret szép szó ha betartják úgy jó!Ide vele!
-Na jó.
Miután Cory vissza kapta a karkötőjét el is indultunk a táncpróbára.Hamar oda értünk még gyalog is.Paul mint midig kint várt ránk. Amanda kivételesen nem volt ott.
-Mi van Amandával?-kérdezte Kat.
-Ma ő nem lesz itt.De ez nem is baj.Nektek menni fog a keringő.Ugye Harry?
-Persze!Ugye Cory?
-Ja-ja.Na kezdhetjük?
-Nem kérdés.-fejezte be Kat.
El is kezdtük.Mindenki kényelmes ruhában sokkal jobban ment.De Kat és Louis megint padlót fogtak.Elég nagy volt de csak nevettek. Harry göndör fürtjei a legváratlanabb pillanatokban kezdtek el csapkodni. Cory mikor Paul nem figyelt tanított egy két Karate fogást Harry-nek. Aki ezt Louis-on Próbálgatta.Louis is nagyon jól érzete magát.Végre nem kell azt néznem ahogy próbál megfelelni Elaenor-nak.Ő most önmaga.Vége is lett a tánc órának.Maradt 1 óránk a tripla randiig.Haza rohantunk.Mindenki a  a saját otthonába.Mivel a lányok ma  is nálunk alszanak ezért hoztak pizsit és váltóruhát a  randi utánra.Oda értek mindketten.Persze a hajuk tönkre ment a nagy sietség miatt.Ezért azt is kezdhettük előről. Sétálni nem volt idő így az én kocsimmal mentünk.A ruháink és a hajunk így egyben maradt.
                                                                 Én 
                                                              Kat
                                                                  Cory.
Hamar oda értünk kocsival.A közeli Park-nál találkoztunk a fiúkkal.
-Sziasztok- köszöntem oda.
-Hello!-Mindenki egy puszit kapott üdvözlés képp.
-Mondhatom hogy csodásan néztek ki?-kérdezte Louis.
-Persze..És hova is megyünk?
-Majd meglátjátok.
Elkedztek minket vezetni. Elérkeztünk egy nagy bálterembe.Nagyon szép volt az egész.
-Ez nagyon szép tőletek.-nyomtam egy puszit Niall ajkaira.
-Köszi.Sok munkával járt.
Ekkor megláttam egy napi újságost.Gondoltam veszek egy újságot.Azt hittem sokkot kapok mikor megláttam hogy mi van a címlapon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése