My favorite Music...

2013. április 6., szombat

14. fejezet

Mitán mindenki elment lefeküdtem aludni.Holnap megbeszéltem Niallel egy találkozóz.De reggel volt egy elintézni valóm.Hamar össze kaptam magam és elindultam a Garden Street 24/2-re.Ott lakik az  a valaki akit most..akit most utálok..és a neve nem más Elaenor Calder.Most elintézem egy életre.
Éppen jókor értem oda amikor Elaenor éppen indulni készült valahova.Nekem támadt egy jó ötletem.
-Hé ribanc!-kiáltottam oda neki.
Elaenor vissza nézett.
-Hé hát hallgatsz a nevedre?!-montam gúnyosan.
-Mit gondolsz kivel beszélsz?-kérdezett Elaenor
-Egy ribancal aki kihasználta  a bátyám és tönkre tette a családom.
Elaenor szemei villámokat szórtak.
-Na mivan már nem nagy a pofád!
-Na ide figyelj te kis csitri!
Erre a mondatra csak mosolyogtam.
Majd elsétáltam mellette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése