My favorite Music...

2013. április 22., hétfő

29. fejezet

Mindketten nagyon megörültünk mikor megláttuk hogy mikor megláttuk Lottie-t.Louis nem tudta de imádom Lottie-t.Meg örülök is hogy megismerhetem valakijét a családjából.
-Szia -mutatkoztam be-Katrine Talink vagyon de hívj csak Kat-nek.
-Oké Kat.
A többiek is körbe mutatkoztak.Mármint a lányok a fiúkat már egy ideje ismerte.Hiszen ő ahogy Nina  Louis húga.A fiúk egy szoros öleléssel köszöntötték.
-Hát te?-kérdezte Louis.
-Tudod anya halálával meg kell beszélnünk az öröklési részvényeket.Nem sok dolog de akkor is.
-Jó.
Mindent részletesen átnéztek.Nagyon részletesen.Aztán jött Lottie kijelentése.
-Louis azért is jöttem mert tudom hogy neked nem szokásod bemutani a barátnőd de én mivel én én vagyok ezért bemutatom neked a barátom.Bejöhet?
-Persze.
És akkor Lottie kiment.
"Nina szemszöge"
És akkor besétált Lottie kézen fogva Dave-el.Én és Louis egyszerre felszökkentünk és egy "Beszélhetnénk?" nézést vetettünk rá.
-Lottie ez a srác veszélyes!És egyáltalán nem hozzád való!-kiáltottam le a fejét.
-Honnan veszed ezt a baromságot?
-onnan hogy az utóbbi időben fenekestül felforgatta az életem!
-Miért? Nem is ismer!
-Dehogyis nem ismeri.-mondta Louis-ugyanis a te kis Dave-ed a nővéred exe!
-Mi?Ti ezt csak biztos kitaláltátok!Az nem lehet hogy ő ilyet tegyen!
Erre kiviharzott kézen fogta Dave-t és kihúzta a házból.
Mire kiértem már nem voltak sehol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése