My favorite Music...

2013. április 5., péntek

13. fejezet

 *Nina szemszöge*
-Mi?Bökd már ki!-kérdezgetett Louis.
-Anya azt mondta..azt mondta hogy ..hogy-szipogtam-Hogy Eleanor elment hozzá és elmondta neki!Azt mondta hogy kitagad téged!!És engem is mert a hallgattam róla.
-Istenem az a ribanc!-mondta Zayn.
Louis-nak láttam hogy könnyek szöktek a szemébe. Lia és Isaac pedig értelmetlenül nézett ránk.
-Mi,Mi történt?-kérdezte félénken Isaac.
Louis-ra néztem aki bólintott hogy neki állhatok megmondani nekik.
-Hát..tudjátok Louis-al már jóval azelőtt Londonba jöttünk mint amikor elindult az x-fakorba..És hát abban az 1 évben Louis-nak be kellett fejezni a suli utolsó félévét..De akkor Louis rossz bandához szegődött és elkezdett drogozni,inni és cigizni is..Egyszer akkor értem a házunkba amikor éppen beakarta magát lőni..Kitéptem a kezéből a tűt de ő erre meg..megütött..Louis miatt agyrázkódást kaptam..De mivel semmivel nem tudja elérni hogy ne szeressem megfogattuk hogy csak a legfontosabb embereknek beszélünk erről..Elaenor úgy tűnik vissza élt ezzel..
-Büdös ribanc!-kiáltotta el magát Lia.
-Oké értjük-Mondta  Isaac.
-Hát ezek szerint én vagyok a hivatalos gyámod..-mondta Louis.
Az egész banda megölelgetett minket.Jó érzéssel töltött el hogy ilyen barátaim vannak.Igazi jó barátok.Nem olyanok mint Elaenor...
Louis-ék nálunk aludtak.Hisz holnap buli...Már nem zavart annyira hogy elvesztettem az anyám..Olyan mintha nem is élne.Bele tudok törődni. Aszt hiszem..
-Szeretlek Louis.-mondtam könnyes szemekkel.
-Én is téged..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése