My favorite Music...

2013. április 1., hétfő

10. fejezet..

-Hát ezzel várjunk vasárnapig..Mert nem lenne jó ha ez lenne a buli fő témája...De ez viszont jó ötlet Bratyó...-feleltem.
Azzal Louis-al még egy órát beszéltünk...Úgy döntött Niall hogy megint nálunk alszik..Most viszont tényleg  aludni fogunk!!Szóval Louis is elment mi pedig felmentünk a szobámba. Niall újra körbe nézett hátha talál valamit..Talált is..benézett a szekrényembe és elkezdett kutakodni. Megtalálta a kedvenc ruhámat..Aztán benézett a fehérneműs fiókomba hátha talál valamit de a melltartóimon és a többi fehérneműimen kívül nem tartok ott semmit.Aztán elővett egy ruha csomagot amit kiválogatott és mellé tett egy melltartót és egy bugyit.Egész jó Ruha összeállítás volt...
-Na holnap ezt kell felvenned!
-Én benne vagyok!-jelentettem ki.
Aztán hirtelen meghallottuk ahogy Isaac és Lia belépnek és beszélgetne apró szüneteket tartva.
-Ezek mit fognak csinákni?!-kérdeztem suttogva Niall-t.
-Cssss!Majd kiderül!-csitított el Niall.
Az egész éjszakát átnevettük.És hallgatóztunk ugyanis Lia szobája az enyém mellett van.De rájöttem hogy későre jár és reggel suli!
-Gyere Niall feküdjünk le aludni!
-Jó,jó !Menjünk baba.De ha már ők...
-Nem! Mi nem!
-Jól van értem kínozz nyugodtan...
Reggel felkeltem az első dolgom volt  felöltözni.Kicsíptem magam. Niall összeállítását vettem fel..
Fel akartam kelteni de annyira aranyosan szuszogott hogy nem volt szívem hozzá..Jó sok időm maradt gondoltam csinálok reggelit a többieknek..
Nem sokkal utánam Isaac kelt fel és ellopott egy palacsintát mellé egy csésze kávéval.
-Hé!!Másnak is kell ám!-csaptam a kezére miközben nevettünk egy nagyot.
-Tudom , de elfáradtam..
-Na és milyen volt?
-Mi?-csinálta a hülyét.
-Ne csináld már az egész ház tőletek zengett!
-Ezt aláírom.-jelent meg Niall a lépcső alján.
-Ennyire?-jött utána Lia.
-Hát konkrétan olyan volt mintha az ágy másik felében csináltátok volna...
-na hanyagoljuk a témát!Isaac kapj fel valamit és induljunk!
Isaac hamar felöltözött és már indultunk is.A péntek is egy nagyon laza nap.Első Irodalom aztán egy tesi majd egy matek és Technika.Suli után haza mentem Miss Katrine Talin-al.Egészen a házunkig kísért...
Majd megláttam Niall-t és oda rohantam hozzá.Csókot nyomtam arcára.Mire ő beráncigált a házba és nyelveink csókcsatát vívtak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése