My favorite Music...

2013. április 1., hétfő

11. fejezet

De mikor beértünk kellemetlen meglepetés ért minket. Harry,Zayn,Louis és  Liam tágra nyílt szemekkel nézték ahogy beértünk..
-Hát ti?-kérdeztem értetlenül.
-Jöttünk meglátogatni de úgy látom ti más elfoglaltságot terveztetek.-mondta Harry perverz vigyorral  az arcán. 
-De folytassátok nyugodtan olyanok leszünk mint légy a falon..-folytatta Zayn.
-Na jó elég lesz.-állítottam le őket
-Na és milyen a kocsi?-kérdezte Liam.
-Nagyon jó.
-Várod már a holnapot?
-Mindennél jobban.
Ekkor Lia és Isaac futottak be.
-Hello.-köszönt Isaac.
-Szisztok.Mizu?
-Semmi különös veletek?
-Nincs semmi.
-Az nem sok.-nevettem el magam.
-Na fiúk tessék kimenni!Mindenki ruhapróba lesz holnapra!-küldött ki mindenkit Lia.
Mindenki kiment mi pedig lehordtuk az összes ruhát a nappaliba és válogatni keztünk.Lia az összes ruhát egy kupacba rakta.Én eleve tudtam mit akarok felvenni.Akkor valaki bekopogott az ablakon és felnyújtott a papírt.
Ez állt a papíron: Nina és Lia ezek nagyon jó rucik de szívesebben elnéznénk titeket melltartóban.
-Fiúk!!!
-Na  nyugi már!!Nem vettetek le semmit?
-Na jó gyertek be!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése