My favorite Music...

2013. április 16., kedd

23. fejezet

-Dave te mit k-keresel i-itt?-a félelemtől még beszélni is alig tudtam.
-Megmondtam Nina..ezt még megbosszulom.Eljött az ideje.Ne sikíts!-mondta majd közelebb lépett.
-Ne!Mit akarsz tenni?
-Befejezem amit Elaenor elkezdett.Hisz szegény meghalt..de ha már meghalt teljesüljön egy kívánsága.
-Kérlek ne!
-Ninus..Ha nem lehetsz az enyém nem leszel senkié sem!
-Ne hívj Ninusnak!
-Buta kis Nina...Inkább őt választottad helyettem..Ejnye !
Előhúzott egy kést.
-Te meg akarsz ölni?
-Eddig nem esett le?
Ekkor elsikítottam magam. Dave akkor sem hagyta annyiban.Fogta a kést és a régebbi sebem fölépróbálta szúrni.Elég fájdalma lett volna.Ekkor hallottam hogy kinyílt az ajtó.De minden elsötétült.
"Zayn Szemszöge"
A többiek azt hitték csak egy bogarat látott én azért felmentem megnézni.Kinyitottam az ajtót és azt a szemét  srácot láttam meg ahogy Nina sebe vérzik.Annyira dühös lettem hogy a nyitott ajtón befutottam és kilöktem a srácot az ablakon.Aztán oda futottam Ninához.
-Nina!Nina!-azzal felemeltem és lerohantam vele a lépcsőn egészen a nappaliba.
-Úristen mi történt?- rohant oda hozzám Louis.
-Dave.Be akarta fejezni azt amit Elaenor elkezdett.
-Ezt nem hiszem el!-folyattat Niall.
-Be kell vinni a kórházba!
Majd el is indultunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése