My favorite Music...

2013. március 30., szombat

7. fejezet

Reggel egyedül keltem.Pedig emlékeim szerint Niall itt "aludt" este.De mindegy is.Ma is van suli.Lerohantam a fürdőbe és rendbe hoztam magam.Miután ez megvolt ruhát válogattam.Mivel korábban keltem ezért maradt időm bőven..Felöltöztem.Egy szürke pulcsit,egy macskás pólót és egy szürke farmert.Ehhez egy nike cipőt.
Egész kellemes idő volt.Olyan ősziesen kellemes.De mindegy volt mert  miután felöltöztem már indulnom is kellett. Isaac elé mentem. Isaac-nek izomláza volt ezért az apja vitt be minket.Az a kocsi kész tank volt.Hamar be is értünk vele a  suliba.Ma volt az első igazi tanítási nap.A keddi órarend igazi buli volt.Dupla ofő., aztán egy tesi végül egy irodalom amit igazán szeretek.Lenne még egy matekom is de az elmarad.Hát ami rossz volt az osztályban az az hogy összesen 2-en voltunk lányok.Az osztálylétszám viszont 25 fő.23 fiú és két lány.Ez nem a kedvencem.De az a lány vérbeli kis ribi volt.Második nap volt a suliban de már az összes fiúval próbált(mert nem mindenkivel sikerült neki) flörtölni.Még Isaac-nél is bepróbálkozott de neki Lia az igaz szerelme.Na mindegy a dupla ofő. hamar elment.Utána egy tökéletes tesi jött.A tesi felszerelésem ebből állt. Szerencsére nem volt kiköt vetve hogy miből kell állnia.
Imádok futni.Szerencsére egy jó hosszú futásmérő gyakorlattal kezdtünk amit év végén meg fogunk megismételni.Én nagyon élvezetem.24 körből állt én 13 perc 49 másodperc alatt végeztem vele.Első ként értünk be Isaacel. Együtt futottunk  és megmondtam neki hogy ha bátran Lia elé állna ezzel az egésszel akkor biztos össze jönnének.Na de tesi után Irodalom jött ahol a tanárnak kikötése volt az új ülésrend.Én Miss. Talink mellé kerültem..Alig bírtam figyelni mert Katrine Talink egyfolytában  beszélt.Még ezt a tökéletes órát sem tudtam élvezni.Aztán haza kellett volna menni de mi Isaac-el úgy döntöttünk hogy kidekoráljuk a szekrényünket.Az én szekrényem tele került a saját képeimmel.Amin én Lia meg Isaac vagyunk.De van egy olyan is amit csak én láthatok  mert Niall-el lebuknánk.A szekrényem legkisebb zugába került amit csak akkor látok ha nagyon koncentrálok rá. Isaac szekrénye tele került mindenféle fiús dolgokkal.De van egy kép hármunkról.Mikor kimentünk a suliból Niall nem várt rám így Isaac-el sétáltam haza.Mikor haza értem találtam egy cetlit.
Gyere az 1D házba!Amint hazaértél öltözz át és gyere!Puszi Louis!
Amint elolvastam átöltöztem és rendbe hoztam magam.
Gyorsan el is indultam.Hamar oda értem gyalog is hiszen 1 utcára laktak tőlünk.Mikor beértem Louis és Niall a megölelgettek.Aztán megöleltem a banda többi tagját is.
-Mit akartatok?-kérdeztem.
-Csak látni akartuk mit szólsz az ajándékodhoz.-Szólt Harry.
-Milyen ajándék?
-Gyere!-mondta Louis
Kivezettek a kertbe.Nem tudtam mit fogok kapni.Azt hittem valami apróság.Aztán megláttam ezt.

-Honnan tudtátok hogy ezt szerettem volna?
-Tudod a húgom vagy..és ezt kapod a szülinapodra ami jövőhéten lesz. 
-Köszönöm!!
-Na hajts vele haza!
Bepattantam a kocsiba és elhajtottam azon gondolkodva hogy Lia milyen irigy lesz...De meg kéne szervezni a jövőheti bulimat is..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése