My favorite Music...

2013. március 28., csütörtök

1. fejezet

Lia a legjobb a barátnőm.Sülve -Fűve együtt vagyunk.Mikor ő ide költözött Londonba én is utána jöttem.Most egy házban élünk, nem messze a bátyáméktól.

Liával az esti Buliját terveztük.Ez nem meglepetés buli lesz hanem egy buli.ennyi.Úgy döntöttem meglepetésképp a One Direction-t hívom meg  fellépni.Ők el is fognak jönni.Már minden megvolt.Már csak ruhát kellett választani magunknak.Úgy döntöttünk mivel ez lesz Lia 20. szülinapja ezért nem vehetünk fel valami éppen hogy csak hordható ruhát.Ezért elmentünk a közeli plázába ami óriási volt.Na mindegy viszont annyi jó ruha volt.Alig bírtam dönteni.Én egy kis fekete ruhát viseltem egy piros sállal.Lia pedig egy rózsaszín egybe ruhát választott fekete kiegészítőkkel.
A buliba is idultunk. Egy bárban volt a buli.Amikor beléptünk mindenki boldog szülinapot kívánt majd tovább mentünk.Eljött az ajándékozás ideje.Elöször Isaac adta át az ajándákát.Olyan édes volt tőle. Egy rózsaszín órát vett Lianak.De Lia még mindig csak barátként tekint rá.Pedig Isaac ennél többet szeretne.Szépen lassan mindenki oda adta az ajndékát én voltam az utolsó.Én pedig bejelentettem hogy az ajándékom nem más mint a One Direction!Lia majdnem sokkot kapotmikor megjelent a banda és eléneketék a Happy Birtsday-t .Aztán szépen lassan elénekeltek mindent.Mi addig Lia-val kértünk két pezsgőt.És koccintottunk Lia-ra.Én Boldog szülinapot kívántam.Aztán oda jöttek hozzánk a fiúk.

-Sziasztok kértek valamit inni?-monta kedveswn Zayn
-De Én meg Lia kérünk...mondjuk egy vodka ananászt.
-Oké akkor mindjárt hozom csajok..
Úgy is lett Zayn elment nekünk hozni inni.Louis és Harry a csajokat kémlelték.Niall és én csak szemeztünk egymással még Zayn Perrie-t kereste.Lia pedig Isaac-el beszélgetett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése