My favorite Music...

2013. március 30., szombat

6. fejezet

Valaki kopogott de nem várta meg a választ hogy bejöhet-e.
-Szia Nina!-hangoskodott Louis.
-Nina, itt vagy?-kezdett  le kutakodni utánam.
Ekkor Louis meglátott minket a teraszon.Mi persze észre sem vettük őt.
-Hello gyerekek!Mizus veletek?
-Haver te mindent tönkre teszel.-idegeskedett Niall.
-Jól van már.Ja legközelebb ne hagyd nyitva az ajtót!
-Ne oktass ki Louis!
-Nyugi csak azért jöttem mert Niall nekünk sürgős dolgunk van.Szóval öltözködj!
-Áhh ,persze a legjobb pillanatban léptek le!
-Nyugi cica ha végeztünk jövök!
-Értem...
*******
Niall és Louis éppen hazafele sétáltak amikor egy rajongó felismerte őket. Volt  annyi esze hogy nem kiáltotta el magát.
-Sziasztok fiúk!-köszönt halkan a fiúknak.
-Szia!
-Kérhetek  egy autogramot?
-Persze !
A fiúk attak autogramot.Egyszer csak a rajongó fura kérdés tett fel.
-Niall megnézhetem a felsőtested?
-Áhh hideg van meg nem szeretem magam mutogatni..és amúgy is van barátnőm..
-Hát el is kiálthatom magam és akkor valószínű hogy nem juttok egyhamar haza...
-Jó..
-Haver meg ne próbáld!Nem fogod össze törni újra a húgom szívet!-súgta oda Louis.
-Jó lépjünk le!
-Emberek itt van a One Direction 2 tagja!
-Emberek kérjük önöket hogy ne rohamozzanak meg minket!
Az emberek adtak Louis kérésére és hagyták hogy elmenjenek.
-Na itt vagyunk Nina háza előtt.Haver! Szeret téged!
-Én is szeretem őt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése