My favorite Music...

2013. március 29., péntek

3. fejezet

Nem tudtam Niall hova akar vinni ezért csak csöndben ültem a kocsi anyós ülésén.Azt hittem valami romantikus helyre megyünk.De tévedtem.
-Niall hova megyünk?-ebben a pillanatban leállította a motort.
-Itt vagyunk.
-Hol a semmi kellős közepén?-nevettem el magam.
-Nem, csak szerettem volna beszélni veled.
-Hát, jó.Mond ki mi fáj?-poénkodtam.
-Hát tudod,azt szeretném mondani hogy,Holnap turnézni indulunk.Az általában 1-2 hónap.És Louis sem nézi jó szemmel hogy mi így hát..Igazából én sem tudom mi van köztünk..
-Értem Niall...szóval nem akarsz velem lenni.
-Igen Sajnálom...
Megkértem Niall-t hogy vigyen haza.Amikor már otthon voltam az egész Niall-es dolog egyszerűen kiszakadt belőlem és én pedig sírni kezdtem.
Lia nem volt otthon.Egyedül voltam és csak sírtam.Nem akartam elhinni hogy Niall csak játszott velem aztán eldobott mint egy kis rongyot..Most ezt miért kellett tennie?Jól esett neki?Hogy össze törhette a szívem?Ekkor valakicsömgetett.
-Gyere be!-mondtam még szipogva.
-Húgi!Hoztam neked...-Louis szava is elállt mikor látta hogy az ágyon ülök és sírok.
-Mi a baj?-kérdezte Louis.
-Azt hittem Niall más mint a többi!
-Mit csinált veled?
-Csak játszott velem!Tudod te milyen érzés az amikor valaki kihasznál aztán..Eldob mint egy játékot?
-Nem biztos hogy elhiszed nekem de..2 éve megismertem egy Lányt.Azt hittem ő a nagy  Ő.De aztán mindig csak kellette magát a sajtónak és rám se hederített.Aztán mikor nekem ez feltűnt szakítottam vele.Engem is használtak ki.Nem is egyszer húgi.Nem volt kellemes.De hidd el Niall valami nagy indok miatt hagyott téged faképnél.Mert ő nem olyan ..
-És mi lehetett az a nagyon nyomós indok?
-Én. Niall azt hiszi hogy ellenzem a kapcsolatotokat.Pedig még örülnék is mert valaki vigyázna rád...Egy olyan valaki akire az életem is rábíznám. Szóval téged..
-Tényleg?
-Tényleg.Húgi mikor hazudtam én neked utoljára?
-Nem is tudom..
Louis elkezdett viccesebbnél viccesebb dolgokat csinálni.
Mire végül el is mosolyodtam...
-tudod  mit felhívom  neked Niall-t.Beszélj vele.
-------------------------------------------------
Hallo-köszönt bele a telefonba Niall.

2 megjegyzés: