My favorite Music...

2013. március 29., péntek

4. fejezet.

------------------------------------
-Hallo-vette fel Niall a telefont.
-Szia, Nina vagyok..Csak azt akartam  mondani..hogy találkoznunk kell.
-Egyet értek..Mikor?-kérdezte.Nem láttam de tudtam hogy felcsillant a szeme.
-Legyen egy óra múlva a suli elött.
-Oké ott leszek.
Annyira boldog voltam mint még soha.Már a sírás egyetlen jelét sem lehetett rajtam érezni.Csak mosolyogtam majd Louis nyakába vetettem magam.
-Úgy vélem találkozni fogsz vele.-monta Louis.
-Igen!És ha nem jösz akkor talán nem is beszélhetek vele!Szeretlek !-Montam Louis még erősebben ölelt meg.
-Na menj öltözz át és csábítsd el a szőke herceget!-Biztatott Loui.
Én csak mosolyogtam.
De igaza volt a bátyámnak öltözködnöm kellett.Elég hűvös volt .Így egy ruhát vettem fel boleróval és fekete  cipővel.
Siettem bár a suli nem volt mesze. Niall már ott várt rám.Oda mentem és nyakába vetetem magam.Ő mosolygott rám majd hirtelen megcsókolt.Szeretjük egymást.Ennyi.Csak mennie kellett pakolni a holnapi turné miatt .Én úgy döntöttem hogy megyek és lelket öntök Isaac-be.Hisz szegényt Lia észere sem veszi.De nagyon jó barátom úgyhogy elmegyek hozzá..Isaac apukája menedzser..úgyhogy igen nagy házuk van..3x akkora mint amiben Lia meg én lakunk.Na mindegy Isaac anyukája  éppen palacsintát csinált.Megkínált de nem kértem.Felmentem Isaac-hez. Akkora szobája van hogy az hihetetlen...Mikor felmentem Isaac nagyon meglepődött hogy így kicsíptem magam.De megmondtam neki hogy csak Niall miatt. Lia és ő a baráti köröm.Csak velük beszélek a suliban is. Isaac nagyon népszerű mert apja mint már említette menedzser.De Isaac csak velünk barátkozik. Lia viszont észre sem veszi hogy Isaac bele van zúgva..Pedig szerintem Isaac nagyon helyes fiú.De nekem Niall az igazi.Nem tudom hogy hihette azt Louis közénk állna. Majd a rajongói, de a bátyám biztosan nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése