My favorite Music...

2013. március 29., péntek

5. fejezet

Másnap Louis-ék elmentek. Hiányozni fognak de nem akadályozom őket.. De az a 2 hónap pikk-pakk eltelt.Vele együtt a nyár is.A fiúk Augusztus 31.-én jöttek haza.Én alig vártam őket.Kimentem eléjük a reptérre.Először Louist öleltem meg utána Niall-t majd a többieket. Az eltelt 2 hónapban kifestettünk és átbútoroztunk .Nagyon jó lett a szobám.Rubint vörös lett fa bútorokkal.
Megmutattam a fiúknak.Mindenkinek nagyon tetszett  aztán megnéztük Lia szobáját is.Azúr kék színű volt,modern bútorokkal és egy nagyon menő vízággyal.Mi hárman csináltuk az egészet .Isaac,Én meg Lia. Nagyon jó volt.Holnap lesz az első sulinap.Szeptember 1.Rettegek tőle. Isaac meg én egy osztályba kerültünk, Lia viszont "a"-s lett.De csak túléljük valahogy.Reggel  mivel Isaac közel lakik hozzánk ezért együtt megyünk holnap. Niall azt monta hogy reggel eljön velem.Alig vártam már.Ez egy sport suli és  én meg Lia imádunk minden sportot.Úgy döntöttem hogy szokjam a sok sportot elmegyek futni.Felvettem a ruhámat.Egy adidas pulcsi,egy  tréning gatya és egy sport cipő.
Egy jót  futottam.Majd hazamentem és vettem egy forró fürdőt. Lia elment a mosodába a cuccaiért.Én pedig kiszálltam a kádból és csöngettek.Felkaptam a pizsim és kirohantam .Niall volt az.Megcsókoltam.Utána megsimogattam az arcát.
Beljebb hívtam.Ő körbe nézett és újra megdicsérte a házat.Aztán felhívtam a szobámba.Végig nézett a polcomon.Megnézte a könyveim majd megakadt valamin a szeme.A sport cuccomon. Este 21.00 óra fele járt.
-Holnap akkor elém jössz?-kérdeztem.
-Igen,Hányra is?
-7.30-ra.
-Oké de most mennem kell.-mondta majd az ajtó fele indult.
-Oké szia.-köszöntem el egy csókkal.
Másnap
*******
Reggel Isaac elé mentem nehogy elkéssünk. Lia  is velünk volt de nagyon rossz volt hogy más osztályba került mint mi.De már bent is voltunk a suliban.A padok kettesével voltak és így Isaac beült mellém az első  padba.Nemsokára el is kezdődött az újabb első suli nap.Bejött az ofő. és lediktálta az órarendet majd beírta az ülésrendet is.Szerencsére Isaac mellé kerültem.Aztán kicsöngettek mi pedig elmentünk a büfébe.A suli  büféje egy kisebb ebédlő szerű nagy terem.Van benne egy kis pult ahol enni meg inni lehet venni.Mi Isaac-el leültünk egy sarokasztalra és Lia-át vártuk.Mikor Lia megérkezett megölelt minket majd elmesélte hogy nagyon szar ott neki mert egy sznob mellé került aki kétszer szólította meg és akkor is Lanának hívta.
Kibeszéltük a napot majd vissza mentünk  terembe.Mikor becsöngettek.Az az óra hamar eltelt.Én haza mentem Isaac-el.Lia elment  vásárolni így egyedül értem haza.Mikor beértem egy csomó rózsaszirom mutatta merre menjek mikor kiértem a teraszra.Ott várt rám Niall. 
-Ez olyan romantikus-mondtam.
Niall válasz helyett megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése