My favorite Music...

2013. március 28., csütörtök

2. fejezet

De a bulinak is hamar vége lett. Niall és Louis vittek haza engem meg Lia-át.Nem akartunk nélkülük aludni szóval ott aludtak. Niall az én szobámban ,Lia szobájában pedig Louis szuszogott..Én keltem fel először.Bevallom  Niall nagyon tetszett ..Írtó helyes kis ír manócska..Nem akartam hogy rondának lásson ezért kicsíptem magam.Gyorsan felöltöztem.Mivel sokszor törték össze a szívem ezért nem akartam ujra csalódást okozni.Egy Amerika mintás bő pólót vettem fel egy farmer rövid gatya kíséretében.Egy topánka és egy kis fekete körömlakkot vettem fel
Utánam  Niall kelt fel.Rám nézett és majd elállt a szava.Én pedig csak néztem rá értetlenül.
-Csini vagy.
-Köszi..
-Emlékszel arra  mit csináltunk este.
-Nem mért mit csináltunk?
-Hát olyanokat mint ez..-csókolt meg.
-Vagy olyanokat mint  ez-markolat meg a fenekem...
Emlékeztesselek rá?-kérdezte miközben mosolygott kajánul.
-Ti mit csináltok?-kérdezte gúnyosan Louis.
-Louis nagy vagyok már...
-Tudom,  nem kell "emlékeztedned" rá.-emelte ki az emlékeztetned  szót.
Ekkor Niall megcsókolt.Elég zavaró hogy nem tudtam hogy mi is volt tegnap este.De majd csak kiderül.
-Nina nincs kedved eljönni valahova velem?
-De,mikor?
-Most. Gyere!
-Várj csak átöltözök.
Felrohantam az emeletre és felkaptam egy csinos ruhát..Egy kis kék ruhácskát egy kék boleróval és szintén kék cipővel.
Aztán lerohantam.
-Gyönyörű.-jegyezte meg Niall.
Mehetünk?
-Hát persze!-válaszolta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése